נוהל שליחת מייל לקבוצת ברוכין

מייל פרסומי: כל מייל שמציע שירות או מוצר בתשלום.

  1. בכל מייל פרסומי, יש להתחיל את שורת הנושא בביטוי הבא: [פרסומת]
    לדוגמא:
    [פרסומת] מיץ עגבניות סוף הדרך - מהיצרן לצרכן!
    מטרת הנוהל: לאפשר למי שמעוניין לסנן מיילים פרסומיים בקלות ע״י הגדרת סנן אוטומטי
  2. פרסום מותר במייל אחד לשבוע עבור בית עסק
    נא להפעיל שיקול דעת אם המייל מצדיק שליחה לכל הישוב - במידה ולא (למשל: יש ספק אם בית העסק יגיע לאיזור, פלח האוכלוסיה אליו פונה בית העסק מצומצם) נא להמנע מלשלוח לכל הקבוצה ולחפש ערוצים ממוקדים יותר.
    המלצה: לצרף למייל לינק לקבוצת ווטצאפ רלוונטית שבה ינתנו עדכונים למי שרוצה. למשל: אם אתה מוכר פירות ורוצה לעדכן לגבי שינויים בזמני ושעות החלוקה - העדכונים ינתנו בקבוצה הזאת, ולא במייל.
    מטרת הנוהל: לאפשר פרסום במייל הישובי, אבל במינימום הפרעה לכולם.
  3. יש לדאוג ששורת הנושא תתאר את תוכן המייל - לא לשלוח הודעות בסגנון: ״חובה לקרוא״ או ״רק מעבירה״
  4. באופן עקרוני - הקבוצה מכילה מס׳ גדול של נמענים, וריבוי מיילים לא רלוונטים מהווה מטרד. לא כל דבר שחשוב לאחד - חשוב לכולם.
    נא להפעיל שיקול דעת לפני ששולחים מייל, ובמידת האפשר לפנות לערוצים ממוקדים יותר (לדוגמא: קבוצות טרמפים)

cleardot.gif